Monday 11 March 2013

Mimpi simbolik benar ada maana. 5

. Mimpi adalah sebagian dari tidur bagaimanapun mimpi boleh diketogeri kepada mimpi nyata, mimpi-mimpi simbul , mimpi tidak nyata perlu kepada tafsiran tertentu. Ada yang berpendapat mimpi benar terang dan jelas ini adalah  seperempat kewalian. Mimpi kosong atau mainan tidur seperti mimpi takut, mimpi hantu,  mimpi diburu penjahat,mimpi bertemu wanita cantik dan lain-lain mimpi ta terang,   sekejap lain sekejap lain,  mimpi bercampur aduk dsb. Itu adalah mimpi mimpi syaitan atau gangguan kesihatan atau keletihan.Di bawah ini beberapa mimpi yang boleh di tafsir sekira nya anda bermimpi seperti  ini mungkin anda akan mengalami kenyataan kemudian nya. Jika mimpi yang buruk berdoalah semuga Allah menjauhi dan melindunginya..

1.Jika anda bermimpi anda di datangi binatang buas seperti moyet, beruang hitam ada kemungkinan anda akan di ganggu mahluk ta nampak seperti jin, hantu atau iblis atau sihir menggunakan mahlok tersebut.

2. Jika anda bermimpi api atau kebakaran kemungkinan anda akan menghadapi pergaduhan keluarga atau pergaduhan puak.jika kebakaran itu besar maka besarlah pergaduhan atau perselisehan itu. Jika kebakaran itu dipadamdamkan maka perselisehan tidak akan jadi lama adalah jalan penyelesaian nya.

3. Jika anda kerap bermimpi di patuk ular atau di belit ular maka itu tandanya anda akan mendapat wanita atau kekasih. Jika ular tua kekasih anda berumur jika  ular itu cantik anda akan mendapat seorang kekasih muda lagi cantik untuk lelaki,  jika wanita yang bermimpi itu mungkin akan di pinang atau mendirikan rumah tangga.

4. Jika anda bermimpi dihinggap pacat atau   lintah menghisap darah mana mana bahagian diri anda, percayalah anda akan mendapat fitnah. Orang akan mengada- ada kan cerita memburuk buruk anda untuk maksud tertentu mereka.

5. Jika anda bermimpi air, mandi manda dalam sungai, atau berenang dalam arus   banjir dan seumpamanya anda akan mendapat ketenagan dan kesentosaan hidup dan kebahagiaan.

6. Jika anda bermimpi di pelawa makan dan anda makan seperti kenduri. Anda harus berjaga-jaga, mungkin anda akan di datangi penyakit. Jika anda mengelak jemputan atau makan itu anda terselamat dari mendapat penyakit, khas nya penyakit  yang berkaitan kuman atau wabak.

7. Jika anda bermimpi patah atau cabut gigi mungkin keluarga anda akan di timpa sakit atau meninggal dunia.

8. Jika anda bermimpi kehilangan  harta di sayangi seperti kereta dsb mungkin keluarga tersayang akan kehilangan.

9. Jika anda bermimpi harta karun atau emas atau barang antik, ada petanda anda menekmati keindahan cinta. Anda akan bahagia kembalinya cinta.

10. Jika anda bermimpi bertemu ibu atau ayah anda yang telah meninggal dunia jika anda sedang menghidap penyakit,  kemungkinan penyakit anda itu hendak sembuh.

11. Jika anda bermimpi sekumpulan orang sedang  bermesyurat dan sedang memutuskan sesuatu  pekara munkin ada keluarga atau tersayang yang sedang sakit akan meninggal dunia.

12. Jika anda bermimpi menaiki ketempat tempat tinggi seperti menaiki bukit atau  gunung atau memanjat pokok mungkin anda akan meningkat taraf kedudukan atau darjat  dalam masyarakat. Munhkin di naikan pangkat mana tau.

1 comment: